Serija #1165 Kaip atsakyti "kiek kainuoja?"
- Gediminas Grinevičius
- 04-17
- 2 min. skaitymo
Kaip atsakyti į klausimą: „Kiek kainuoja?“ – patarimas tinklinės rinkodaros atstovams
Šiandien noriu pasikalbėti apie vieną iš dažniausiai užduodamų klausimų tiek pardavimuose, tiek kalbant apie verslo galimybes – „Kiek kainuoja?“
Tiek kalbant apie produktus, tiek apie prisijungimą prie verslo ar komandos – šis klausimas kyla dažnai. Ir daugelis tinklinės rinkodaros atstovų, ypač pradedančiųjų, jo bijo. Tačiau svarbu suprasti: tai nėra klausimas, kurio reikia vengti. Tai – puiki proga parodyti vertę.
Kodėl neverta konkuruoti vien tik kaina?
Jeigu bandysi laimėti konkurencinę kovą tik mažesne kaina, visada atsiras kažkas, kas parduos pigiau. Tu mažini kainą, kiti mažina dar labiau – ir galų gale visi lieka be pelno. Tokia strategija – tiesus kelias į niekur.
Kur kas efektyviau yra konkuruoti verte. Ką tavo produktas ar paslauga gali duoti žmogui? Ką jis gaus prisijungęs prie tavo komandos? Kokia nauda slypi už kainos?
Pigiausia ne visada geriausia
Paklausiu tavęs: ar yra buvę, kad rinkaisi patį pigiausią variantą – viešbutį, automobilių nuomą ar produktą – ir vėliau pasigailėjai? Labai retai kada gauname viską: geriausią kokybę, mažiausią kainą ir greitį. Dažniausiai tenka pasirinkti du iš trijų. Tad pigiausias variantas neretai tampa brangiausiu ilgalaikėje perspektyvoje.
Ką atsakyti, kai klausia: „Kiek kainuoja?“
Kai žmogus klausia kainos, jis dar nėra apsisprendęs. Tad gali atsakyti taip:
„Gali būti, kad tau tai nieko nekainuos, nes mes dar nežinome, ar šitas produktas ar verslas tau tinka.“
Tada pereik prie klausimų – pradėk nuo konsultacijos, o ne nuo pardavimo.
Sužinok:
Kokias problemas žmogus šiuo metu sprendžia?
Ką jis naudoja dabar?
Ko jam trūksta?
Kokio uždarbio būdo ieško?
Kiek pastangų pasiruošęs įdėti?
Kai tu suprasi, ko žmogui iš tikrųjų reikia, tu galėsi pasiūlyti sprendimą, o ne tik kainą. Ir tada kaina taps nebe tokia svarbi.
Konsultantas, o ne tiesiog pardavėjas
Tinklinėje rinkodaroje svarbu būti ne tik pardavėju, bet konsultantu. Ne visiems tiks tavo produktas ar verslo modelis – ir tai yra visiškai normalu. Būtent todėl verta pradėti nuo klausimų, o ne nuo kainoraščio.
Kai žmogus matys, kad tau rūpi jo situacija, tu sukursi pasitikėjimą. Ir tada sprendimą jis priims ne pagal kainą, o pagal vertę.
Apibendrinant
Kainos klausimas neturi kelti streso – tai tavo galimybė parodyti, ką tu iš tikrųjų siūlai. Nes pigiausias variantas retai būna geriausias, o tikroji vertė slypi ne skaičiuose, o problemose, kurias tu padedi žmogui išspręsti.
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
🌴 Patyriminė Stovykla - Retritas Šiaurės Kipre gegužę 2025 visa informacija https://www.tinklinismarketingas.lt/kipras 🌴
📚 Knyga "Tinklinės Rinkodaros Vadovas" čia https://www.tinklinismarketingas.lt/tinklinesrinkodarosvadovas 📚
🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝
💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎
Comments