top of page
Writer's pictureGediminas Grinevičius

Serija #1144 Nenoriu Spaminti


(ilgas blogas, bet manau bus Tau naudingas + Svarbus priminimas laiško pabaigoje)


Nenoriu Spaminti!



Pakalbėkime apie spamą, spaminimą ir nenorą kontaktuoti žmonių 😮



Kartą kalbėjau su viena lydere ir ji sako: “taip žinau, kad reikia spaminti žmones, bet labai to nenoriu daryti”



Aš iš karto atkreipiau į tai, ką ji pasakė dėmesį ir paklausiau, ką ji turėjo omenyje, nes tai yra RIBOJANTIS ĮSITIKINIMAS ir gali gerokai pakenkti tavo sėkmei!



Kas yra SPAM?



Spamas yra, kai žmogui siunčiame informaciją neatsiklausę to žmogaus ar jam/jai būtų aktualu ir nieko apie tą žmogų nežinome. 



Turbūt kasdien gauni elektroninius laiškus su pasiūlymais iš žmonių, kurių tu nepažįsti ir niekad neprašei iš jų informacijos. Tai SPAM!



Lygiai taip, jei tu socialinėje medijoje siunti žmonėms informaciją apie savo produktą arba uždarbio galimybę, jų nepaklausęs ar jiems aktualu ir nieko apie juos nežinodamas, tu darai spam ir tampi SPAMELA ANDERSON 😂





BET…



Jei tu atsiklausi žmogaus visų pirma ar jam/jai būtų įdomu sužinoti apie tavo produktą ar uždarbio galimybę ir tada nusiunti informaciją - TAI NE SPAM.



Jei tu įkeli video, postą, reel, story ar live transliaciją apie produktą ar verslo galimybę ir žmogus sureaguoja, pakomentuoja ar parašo žinutę ir tu nusiunti jam/jai daugiau informacijos - TAI NE SPAM.



Nors žmonės kartais suplaka viską į vieną ir betkokį asmeninį kontaktą vadina SPAM, turime suprasti skirtumą. 



Mes turime dirbti PROFESIONALIAI, etiškai, sąžiningai ir suteikti informaciją tik tiems, kam aktualu apie tai sužinoti. Esu pats susidūręs su ne vienu tinklinio marketingo atstovu, kurie buvo labai netaktiški, labai nedraugiški, labai nemandagūs, labai grubūs ir atsisakius jų pasiūlymo PRIVERTĖ MANE PASIJAUSTI BLOGAI - niekada to nedaryk, tai didžiausia prospektingo NUODĖMĖ!



Tavo požiūris į prospektingą (žmonių kontaktavimą) nulems tavo rezultatus, nes jei žiūrėsi į tai, kaip į kažką negero, gėdingo ar žmonių trukdymą, tada tikrai šio veiksmo nedarysi ir tavo rezultatai bus ženkliai mažesni. 



Bet jei matysi tai, kaip DOVANĄ 🎁, kurią duodi žmogui pasidalindama (-as) su juo/ja savo produktu ir uždarbio galimybe, kaip kažkas su tavimi pasidalino kažkada, tada tu norėsi sukontaktuoti kuo daugiau žmonių.



Jei man kažkas nebūtų pasiūlęs tinklinės rinkodaros aš turbūt vis dar dirbčiau, kaip sargas, sandėlio darbuotojas, mokytojo asistentas ar vairuotojas. Bet žmogus man pasiūlęs verslą PAKEITĖ MANO GYVENIMĄ ir todėl dabar mano PAREIGA yra duoti tą patį šansą kitiems žmonėms 😍🙏



AR VISI SUSIDOMĖS TAVO PASIŪLYMU?



Žinoma ne, bet tu nekontroliuoji rezultato (žmogaus sprendimo) tik veiksmą (pasiūlymą) todėl nesijaudink ką žmonės nuspręs, čia jų reikalas, tavo užduotis duoti visiems šansą. 



Atsimink mes RŪŠIUOJAME žmones, o ne įtikinėjame, maldaujame ar įkyrėjame žmonėms. 



Tavo tikslas sukontaktuoti kuo daugiau žmonių, per kuo trumpesnį laiko tarpą ir pasidalinti informacija su kuo daugiau žmonių, kuriems ji aktuali. 



NEPAMIRŠK: yra du būdai kontaktuoti žmones. 1. Sukontaktuoti žmogų ir iš karto jam/jai užduodi klausimą, ar jiems būtų aktualu sužinoti apie tavo produktą/galimybę.  2. Pirmiausia susidraugauji su žmogumi pabendraudama (-as) apie įvairias temas ir tada susipažinus užduodi klausimą ar domintų tavo produktas/galimybė. Tau spręsti, kuris metodas tau artimesnis širdžiai 😊



“Bet Gediminai, aš nenoriu visą gyvenimą kontaktuoti atsitiktinius žmones ir jiems siūlyti produktą ar uždarbio galimybę”



SUPER! Tada pradėk dirbti ties savo ASMENINIU BRENDU, kad laikui bėgant pradėtum pritraukti nuolatinį srautą žmonių, kurie patys ateina į tavo profilį, patys kviečia tave į draugus, patys tampa tavo sekėjais ir patys paprašo informacijos apie tavo produktą ar uždarbio galimybę. (čia stovykla apie tai - https://www.tinklinismarketingas.lt/asmeninisbrendas )



Kai pradėjau kurti savo verslą, niekas manęs nežinojo ir aš turėdavau labai daug žmonių sukontaktuoti pats suradęs socialinėje medijoje. Bet šiandien man reikia žymiai mažiau ieškoti žmonių, nes kiekvieną dieną nauji žmonės ateina į mano profilį, grupę, verslo puslapį, instagram, TikTok ir elektroninių laiškų sąrašą.



KODĖL?



Nes jau 5 metai, kaip aktyviai kiekvieną dieną keliu vertingus postus, video, live transliacijas, stories ir reels su patarimais, idėjomis, motyvacija ir kita naudinga informacija. Tai sukuria mano asmeninį brendą ir tampa, kaip MAGNETAS 🧲, kuris pritraukia žmones pas mane.



Todėl aš rekomenduoju naudoti 80/20 taisyklę socialinėje medijoje, kai pradedi tinklinio marketingo versle: 80% laiko skirk PROSPEKTINGUI (žmonių kontaktavimui) ir 20% laiko skirk MARKETINGUI (turinio kūrimui - postai, stories, reels, live transliacijos). Prospeltingas duos greitą rezultatą čia ir dabar, o Marketingas sukurs nuolatinį srautą žmonių, kurie atkeliaus pas tave vėliau.



Bet net jei pritrauksi žmones juos vistiek reikės kontaktuoti. NEKONTAKTUOJANT ŽMONIŲ TINKLINIO MARKETINGO VERSLO NEPASTATYSI! Nėra kito būdo pastatyti šį verslą, tik bendraujant su žmonėmis ❤️



BEPROTYBĖS STOVYKLA jau startavo - šiandien paskutinė diena prisijungti https://www.tinklinismarketingas.lt/beprotybesstovykla


Registracija užsidaro iki 2026 metų


Jei gali pasidalink su komanda.

24 peržiūros0 komentarų

Naujausi įrašai

Rodyti viską

Comments


bottom of page