Šiandien noriu su taimi pasidalinti apie tai, kas veikia socialinėje medijoje dabar.
Pirmas dalykas, kuris veikia socialinėje medijoje dabar, tai yra niša.
Žinoti savo nišą, žinoti savo temą. Sako, tai kas tinka viskam, netinka niekam. Tu turi nusitaikyti į kažkokią tai temą. Tu negali kalbėti apie viską. Taip sukuriame užkietėjusius fanus, stiprią auditoriją. Kitaip žmonės nežino, kam tave sekti. Kai tu kalbi viena konkrečia tema, tada žmonės, kuriems aktuali ta tema, ateina ir pradeda tave sekti. Taip, bet jeigu tu kalbi 16 skirtingų temų, tada tu niekam nesi labai įdomus arba įdomi. Tad pirmas dalykas, turėk aiškią idėją, kokia yra tavo niša, ir būtent nusitaikyk į tą nišą ir kurk turinį būtent tai grupei žmonių.
Antras dalykas, kuris veikia, tai yra postai kasdien - pastovumas.
Pastovumas yra mano antras vardas :). Socialinėje medijoje, jeigu tu kiekvieną dieną nepasidalini kažkokiu tai turiniu, tai tu paprasčiausiai nežiūri į tai rimtai. Į darbą mes einam kiekvieną dieną, lygiai tas pats ir socialinėje medijoje. Tu negali daryti, kada tau užėina, tu turėtum būti aktyvus arba aktyvi kiekvieną dieną. Ir čia vienas postas per dieną, yra minimum. Tu tikrai gali ir du, ir tris, ir keturis turinio vienetus įkelti per dieną, be problemų. Jeigu tu tikrai rimtai nori uždirbti pinigus iš socialinės medijos ir tai naudoti ją kaip įrankį savo verslui.
Trečias dalykas, kuris veikia, tai yra įvairus turinys.
Neužstrik tik tiesi vienu turinio tipu. Pavyzdžiui, šiuo metu geriausiai veikia reels. Bet jeigu visas tavo Facebook'as arba Instagram'as bus tik reelsai, tai neidealu. Pati socialinės medijos platforma ir žmonės nori turinio įvairovės. Dėl to geriausiai, naudoti reels, live transliacijas, foto su tekstu, įrašytus video, citatas, nuotraukų albumus ir stories. Tokiu būdu ir įdomiau tada tave stebėti, įvairesnis tavo turinys, ir tu “pagausi” daugiau skirtingų žmonių socialinėje medijoje. Nes vieni galbūt žiūrės reels, o kiti žiūrės stories, treti norės skaityti tekstą. Gausi kur kas geresnį rezultatą, jeigu sukursi tą turinio įvairovę.
Dienos planas gali būti: padaryti LIVE transliaciją, tada įkelti reelsą, tada įkelti kokį nors postą su tekstu, tada galbūt įdėti kažkokią reklaminį postą, kuris pareklamuoja savo produktą arba verslo galimybę, tada galbūt dar vieną reelsą ir story.
Turinio miksas: pardavimai, naudinga informacija, asmeninis gyvenimas, verslo patarimai.
Ketvirtas dalykas, kuris veikia yra “padėk, o ne parduok”.
Ar mes negalim parduoti socialinėje medijoje? Žinoma galim. Ar mes negalime pasiūlyti savo produkto ar verslo galimybės? Žinoma galim. Bet tavo koncentracija turėtų būti padėti žmonėms kuo daugiau, vietoj to, kad stengtis tik parduoti jiems. Kaip mes padedam? Vėlgi, per naudingą turinį, per patarimus, per informaciją, per nuotaikos praskaidrinimą ir motyvaciją, galbūt prajuokindami ir tt.
Jeigu tu suteiksi naudos, suteiksi vertės savo auditoriai, tu užsidirbsi tuos kreditus, tą socialinį kapitalą, tada žmonės labiau norės iš tavęs pirkti, nes jie labiau tavimi pasitikės, nes tu jiems jau galbūt padėjai patarimais.
Sakykim, tu pasirinkai sveikatos ir lėknėjimo temą. Tada daliniesi naudingais patarimais, su laiku tu tam žmogui padedi, nes tu išmokinai tą žmogų, galbūt ką valgyti pusvečiams, išmokinai, ko reikėtų nevartoti, išmokinai dar kažką, ir tas žmogus dabar jau tavimi labiau pasitiki, nes tu jam padėjai prieš tai, kai bandei jiems parduoti.
Penktas dalykas, kuris veikia, yra “KABLYS” tai įdomi pirma teksto eilutė arba įdomi antraštė prie tavo reel ar live transliacijos.
Tikslas yra sudominti savo žiūrovą, šokiruoti, nustebinti, sužadinti smalsumą.
Tikslas, kad pamatęs tą tekstą, žiūrovas sakytų, o, įdomu, noriu sužinoti daugiau, noriu pasižiūrėti.
Šestas dalykas – stiprus pakvietimas veiksmui.
Kiekviename poste, kiekviename story, kiekviename reel, tu gali duoti kažkokį tai pakvietimą veiksmui.
Kas yra pakvietimas veiksmui? Tai yra instrukcija, ką tu nori, kad žmogus darytų toliau. Pvz.: “jei tave domina šitas produktas, parašyk man asmenę žinutę” arba “jei tu norėtum sužinoti daugiau, komentuok info žemiau” arba “jei tau aktualu, paspausk ant nuorodos mano profilyje” arba paprasčiausiai pakvietimas veiksmai gali gali būti “jei patiko, uždėk širdelę ir paspausk pasekti”.
Tu turi duoti aiškią instrukciją, ko tu nori iš to žmogaus. Gali net supaprastinti tam žmogui, paprašyti, parašytų specifinį žodį žinute arba komentare, pvz.: “PAJAMOS” , kad net žmogui nereikėtų galvoti, “o tai ką tai čia dabar jai parašyti?”.
Septintasis dalykas, kuris veikia, tai yra aktyvus reagavimas.
Kai kuri turinį, žmonės rašys komentarus ir tu turi reaguoti į tai. Negali palikti visų tų komentarų likimo valiai, ypač kai pradedi. Atrašyk žmonėm kiekvieną komentarą, pradėk su jais pokalbius komentaruose ir atsakyk jų klausimus.
Jei kažkas uždavė kažkokį gerą klausimą, galbūt net gali sukurti postą ar video ta tema. Parodyk savo auditorijai, kad tu reaguoji, parodyk, kad tu matai juos, kad tu kreipi juos dėmesį.
Aštuntasis dalykas, kuris veikia, tai yra pokalbiai.
Galbūt šis dalykas turėjo būti numeris 1. Nes pokalbiai yra vienas svarbiausių ir efektyviausių dalykų socialinėje medijoje. Realiai, jeigu mes kalbame apie verslą, viskas, ką darome socialinėje medijoje, tai yra su tikslu privesti žmones prie pokalbio.
Jei aš įkėliau postą, tai aš noriu, kad tu sureaguotum ir galbūt iš tavo reakcijos, iš tavo komentaro, aš tada galėsiu su tavimi pradėti pokalbį. O galbūt tu pamatysi mano video ir tu pati arba pats parašysi man žinutę ir mes pradėsime pokalbį.
Visos socialinės medijos tikslas yra kuo daugiau pokalbių. Tu turėtum pradėti tuos pokalbius. Kažkas pridėjo tave prie draugų, pradėk su tuo žmogumi pokalbį. Kažkas tave pasekė socialinėje medijoje, pradėk su tuo žmogumi pokalbį, kažkas parašė, kad domina, pradėk su tuo žmogum pokalbį. Visais įmanomais būdais ir kuo daugiau turėtum pradėti pokalbių.
Ne kiekvienas pokalbis prives prie pardavimo ar prie registracijos į tavo komandą, bet kuo daugiau pokalbių tu turėsi, tuo daugiau bus tu pardavimų.
Tikiuosi šie patarimai tau buvo vertingi. Jei tai pakviesk kitus prenumeruoti mano naujienlaiškį čia https://gediminonaujienlaiskis.lt/ ir anksto didelis ačiū!
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
📣 NAUJAS KURSAS 📣
"10,000 sekėjų per 90 dienų"
Startuoja antradienį blandžio 8 dieną
įsigyk dabar žemiausia "early bird" kaina
Visa informacija čia https://www.tinklinismarketingas.lt/10000sekeju
Comments