"Sėkmingi žmonės neturi blogų dienų" - taip dažnai mano žmonės, kurie negauna rezultatų. Jie galvoja, kad tie kas gauna rezultatus nepatiria nepaisekimų, kliūčių, problemų ir tt.
Žinoma tai NETIESA.
Visi turime tokių dienų kada nesinori nieko daryti. Visi patiriame blogas nuotaikas. Bet...
Nesėkmingi žmonės leidžia, kad jų emocijos ir nuotaikos kontroliuotu jų veiksmus. Jei jie blogos nuotaikos, tada jie nieko nedaro. Jei geros nuotaikos, tada dirba. Tai padaro juos labai NE-EFEKTYVIAIS.
Sėkmingi žmonės, kita vertus, taip pat turi visokių dienų, bet jie sąmoningai ir tikslingai priima sprendimą neleisti savo emocijoms kontrolkiuoti jų produktyvumo. Nesvarbu ar gera ar bloga nuotaika, jie vistiek daro veiksmus ir atlieka darbus.
Sako tinklinio marketingo lyderiui yra "per didelė prabanga būti blogos nuotaikos".
Tu kaip lyderis nustatai savo komandos energiją ir motyvaciją, todėl turi visada išlikti pozityvi (-us).
Pagalvok iš anksto ką galėtum padaryti jei būtų tokių dienų kada nėra nuotaikos. Neretai žmonėms padeda: saviugda, sportas, pokalbis su lyderiu, meditacija, vizualizacija - atstatyti energiją ir motyvaciją.
Tavo draugas ir partneris sėkmėje
Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris
Ar norėtum sužinoti kaip efektyviai valdyti savo Facebook verslo puslapį?
Ar norėtum išmokti kaip naudotis mokama Facebook reklama ir pradėti reklamuotis?
Ar norėtum išmokti apie Chatbotus, kurie gali palaikyti pokalbį už tave su potencialiais pirkėjais ir verslo partneriais?
Ar norėtum sužinoti, kaip tu gali pradėti kaupti prenumeratorius pačiame Facebooke?
Mokymų programa skirta būtent tau!
TINKLINIO MARKETINGO FACEBOOK STOVYKLA
TU IŠMOKSI:
#1 Pamoka: Kaip susikurti Facebook verslo puslapį?
#2 Pamoka: Kaip susitvarkyti Facebook puslapio svarbiausius nustatymus?
#3 Pamoka: Kaip plėsti ir auginti Facebook puslapio auditoriją?
#4 Pamoka: Kaip suformuoti reklaminio posto tekstą?
#5 Pamoka: Kiek turėtum išleisti mokamai reklamai ir kaip nusistatyti teisingą biudžetą?
#6 Pamoka: Kaip paleisti pirmąją reklaminę kampaniją?
#7 Pamoka: Kaip pamatyti kokią reklamą naudoja kiti žmonės ir kaip iš jų išmokti?
#8 Pamoka: Kaip sukurti reklamines auditorijas pagal žmonių demografiją, pomėgius ir elgesį?
#9 Pamoka: Kaip naudoti video reklamai - ką verta žinoti?
#10 Pamoka: Kaip susikurti savo pirmajį Chatbot’ą?
Visa tai ir dar daug daugiau Facebook Stovykloje…
BONUS: Pamoka apie LANDING PAGES. Kontaktų surinkimo tinklalapiai. Kam jie skirti, kaip juos susikurti ir kaip juos panaudoti savo verslo plėtrai?
Pamokos yra uždaroje Facebook grupėje. Pamokų įrašai tau liks visam laikui.
Stovyklos Kaina Tik 45€.
Gali sumokėti naudojant PAYPAL: gediminas_grinevicius@yahoo.com
Arba BANKO PAVEDIMU:
Lietuvoje:
Gediminas Grinevičius
LT717300010141717039
Swedbank
Anglijoje:
Tinklinis Marketingas LTD
Account: 56827363
Sort Code: 30-98-97
LLOYDS BANK
Kai sumokėsi atsiųsk man apmokėjimo nuotrauką ir savo elektroninio pašto adresą į mano Facebook www.facebook.com/gediminas.grinevicius ir paprašyk, kad pridėčiau tave prie "Tinklinio Marketingo Facebook Stovykla" grupės.
Jei turi klausimų rašyk man - su malonumu atsakysiu.
Iki pasimatymo FACEBOOK STOVYKLOJE!
(Facebook Stovykla tai įrašytas kursas. Įsigijus šį kursą iš karto gausi prieiga prie visų pamokų ir prieiga tau liks visam laikui)
Sužinok daugiau apie “Tinklinio Marketingo Facebook Stovyklą” čia: https://www.tinklinismarketingas.lt/facebookstovykla
Comments