top of page

Serija #1163 3 klausimų SPRENDIMO GAVIMAS


Šiandien noriu su tavimi pasidalinti trijų klausimų sprendimo gavimo procesą arba sprendimo uždarymą. 



Gale pardaviminio pokalbio būna vadinamas “closing” - kur mes uždarome pardavimą ir gauname sprendimą iš žmogaus. 



Sakykime, tu ką tik padarei produkto demonstraciją, verslo pristatymą arba ką tik žmogus peržiūrėjo kažkokią informaciją, kurią tu nusintei, ir dabar laikas tau gauti sprendimą. 



Ir tarp kitko, tu turi gauti sprendimą kiekvieno pokalbio pabaigoje. Silpni pardavėjai arba neprofesionalus verslo statytojai, tiesiog palieka tą žmogų, kaip sakoma “kabantį”. Jei žmogus pats nepasako: “na gerai, aš noriu pirkti, na gerai, aš noriu užsiregistruoti”  tai jie bijodami gauti tą negatyvų atsakymą, todėl tiesiog palieka tą žmogų likimo valioje. Taip ir nepriveda to žmogus prie sprendimo. Tai, žinoma, yra didžiulė klaida.



Jei tu esi profesionalas arba profesionalė, jeigu tu nori gauti gerus rezultatus, tu turi privesti potencialų klientą arba potencialų verslo partnerį prie sprendimo. 



Nieko baisaus, jeigu tas sprendimas bus “ne, ačiū, tai ne man”, bet tu turi gauti kažkokį sprendimą užuot, paliktus tuos žmonės nepriėmusius sprendimo. 



Pirmas klausimas, kurį tu turi užduoti po to, kaip pristatei savo produktą arba verslo galimybę: “kas tau labiausiai patiko?”. 



Tai yra labai labai svarbus klausimas, kuris atveria žmogų pasidalinti, kas jam arba jai patiko. Dažnai žmonės padaro klaidą ir užduoda klausimą: “na, ką tu galvoji apie tai?”. Tai kviečia kritiką, kviečia žmogui iškoti minusų. Tu nori, kad žmogus pasidalintų, kas jam patiko. 



Tada tu žinai, kuria kryptimi galima judėti. Jeigu žmogui labiausiai patiko produktas, tada galima kalbėti daugiau apie produktą. Jeigu labiausiai patiko uždarbis, galima daugiau kalbėti apie uždarbį ir keliauti ta linkme. Bet bet kokiu atveju, iš karto po produkto arba verslo pristatymo, turi užduoti klausimą “kas tau labiausiai patiko?”



Jeigu nori, gali dar paklausti po to “o kas dar patiko” , kad pasidalintų daugiau dalykų. Kai žmogus dalinasi, kas jam patiko iš tavo pristatymo, jis pats sau parduoda tavo produktą arba verslo galimybę. 



Antras klausimas: “ar matai čia galimybę sau?”.



Jeigu eina kalba apie produktą: “ar tu manai, kaip šitas produktas tau būtų naudingas? Ar manai, kaip šitas produktas tau padėtų išspręsti šitą problemą? Ar manai, šitas produktas tau padėtų gauti tą dalyką, kurio tu nori?”



Jeigu eina kalba apie verslo galimybę: “ar matai čia galimybę sau? Ar tu matai save šitoj kompanijoj? Ar tu matai save darant šitą veiklą? Ar tu manai, šita verslo galimybė tau padėtų uždirbti papildomas pajamas?" 



Tu nori, kad žmogus įvardintų, kad čia mato naudą sau ir mato save darant šią veiklą. Tai padeda žmogui dar nepradėjus su tavimi bendradarbiauti, jau matyti save tai darant.



Trečias klausimas, kurį tu nori užduoti: “ar dar turi kokių klausimų, prieš įsigijant šitą produktą?” arba “ar dar turi kokių klausimų, prieš užsiregistruojant į komandą?”



Jeigu žmogus atsako “ne” tada pradedi registraciją arba produktų užsakymą. 



Jei atsako “taip”, atsakai tuos klausimus ir tada klausi “ar dar turi kokių klausimų prieš užsiregistruojant, ar jau galim tave užsiregistruoti?”



Tu turi būti su tokiu požiūriu ir tokia laikysena, lyg žmogus jau perka, žmogus jau registruojasi. Tavo galvoje turi būti nenormalu žmogui neprisijungti prie tavo komandos. Tavo galvoje turi būti nenormalu žmogui nepirkti. 



Tad gale pokalbio, uždavus šiuos tris klausimus, yra tiesiog natūralus procesas tam žmogu užsiregistruoti arba įsigyti tavo produktą.



Ar buvo naudinga |VARDAS| ? Jei gali pakviesk savo draugus prenumeruoti šį naujienlaiškį čia https://gediminonaujienlaiskis.lt/ iš anksto ačiū!


Tavo draugas ir partneris sėkmėje


Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



 

📣 NAUJAS KURSAS 📣



"10,000 sekėjų per 90 dienų"



Startuoja antradienį blandžio 8 dieną



įsigyk dabar žemiausia "early bird" kaina




Comentarios


bottom of page