top of page
Writer's pictureGediminas Grinevičius

Serija #1097 VERTĖS PERTEKLIUS - kaip sukurti "gerą valią"?

VERTĖS PERTEKLIUS arba kaip sukurti "gerą valią" ❤️🙏😍



Tai galbūt konceptas, kurio nesi girdėjusi (-ęs) 



Jei mes norime sukurti didelį sekėjų kiekį, ir dar svarbiau, didelę klientų bazę, didelę komandą, tikrus fanus socialinėje medijoje, tada šis konceptas yra LABAI SVARBUS ⚠️



Ši praktika padeda padidinti tavo PATIKIMUMĄ nepažįstamų žmonių akyse, padidinti tavo ĮTAKĄ ir padeda tavo auditorijai labiau klausyti TAVO REKOMENDACIJŲ 🚀



Kas yra “GERA VALIA” arba “VERTĖS PERTEKLIUS”?



Tai situacija, kurioje tu duodi DAUGIAU VERTĖS, nei paimi iš žmogaus PINIGŲ 😍



Šis procesas dažniausiai prasideda kur kas ANKSČIAU, nei tu apskritai pamatai kažkokius pinigus. 



PROBLEMA: daugelis iš mūsų esame savanaudžiai, mes norim visko sau, kaip sako “pirštai yra lenkti į save”. Mes norime pinigų, automobilių, namų, kelionių, juvelyrikos, rūbų, pramogų, skanaus maisto ir tt. Visko norime SAU.



BET…



GAUSOS TAISYKLĖ yra: “dalyba geriausia daugyba” arba “duok daugiau - gauk daugiau”. 



Daugelis nori pirma gauti, o tik po to duoti. Daugelis nenori duoti, dar nieko negavę!



Tai atrodo NELOGIŠKA: “jei aš duosiu, tai pats neturėsiu, man pačiam neliks?” “Visi pasinaudos manimi, mano gerumu, mano naivumu?” 



Bet jei pažiūrėsime į SĖKMINGIAUSIUS verslus, kompanijas ir žmones, ką mes pastebėsime? Pastebėsime, kad jie DAVĖ kur kas daugiau vertės, negu PAĖMĖ sau… Jie dažniausiai sukuria tokį gerą PRODUKTĄ arba PASLAUGĄ, kurie yra verti žymiai daugiau, nei jų kaina pinigais.


Tas dalykas duoda tiek daug vertės, isprendžia tiek daug problemų, pagerina gyvenimą taip daug būdų, kad žnonės ne tik tampa klientais, bet didžiausiais FANAIS!



Tas pats galioja ir SOCIALINĖJE MEDIJOJE: daugelis nori ateiti į socialinę mediją ir IMTI, IMTI, IMTI! “Pirkit mano produktą” “Junkitės į mano komandą”. Bet jie dar nedavė jokios naudos ar vertės savo auditorijai, nenusipelnė jų pinigų dar. Ir jie stebisi, kodėl niekas neperka, kodėl niekas nesijungia, “KODĖL NIEKAS NENORI MAN DUOTI?”



O KĄ TU DAVEI?



“Bet aš nenoriu duoti!” “Aš neturiu ką duoti!”



TOKIA MATEMATIKA GAUSOJE NEVEIKIA



Taigi geriau sukurti tą vertės perteklių, prieš kažko prašant iš auditorijos:


✅ Naudinga infirmacija


✅ Naudingi patarimai


✅ Pramogos 


✅ Humoras


✅ Įdomūs pokalbiai


✅ Problemų sprendimai



Jeigu mes duodame NIEKO NEPRAŠYDAMI ATGAL, mes sukuriame “gerą valią” savo auditorijoje. Jie beveik JAUČIASI MUMS SKOLINGI tiek daug gavę nemokamai ❤️🙏 



Atsimenu, kai pradėjau sekti savo mentorių Eric Worre. Apie metus laiko žiūrėdavau jo nemokamus video 3-4 kartus per savaitę ir gavau labai daug naudos. Kai jis išleido savo pirmą kursą, aš jaučiausi, kad PRIVALAU jį įsigyti, nes gavau tiek daug vertės iš šio žmogaus nemokamai, kad žinojau, jog kursas bus 100% vertas investuotų pinigų. TAIP IR BUVO! 



Tu esi dinamiškame davimo ir gavimo sraute. Tau visada sugrįš su kaupu tai ką duodi. Galbūt negrįš iš to pačio žmogaus, kuriam davei, bet grįš iš kitos vietos. KARMA visada atlygina ir už gerus ir už blogus darbus 😍



Tavo draugas ir partneris sėkmėje


Gediminas Grinevičius - Verslo Treneris



 

📚 NAUJA KNYGA “Tinklinės Rinkodaros Vadovas” - https://www.tinklinismarketingas.lt/tinklinesrinkodarosvadovas jau prekyboje 📚


🔝🔝🔝 Prisijunk prie Numeris #1 Tinklinio Marketingo mokymų bendruomenės Lietuvoje - Čempionų Lyga čia http://cempionulyga.lt/ ir sukurk PROVERŽĮ savo versle! 🔝🔝🔝


💎 Norėtum ateinančius 12 mėnesiu dirbti asmeniškai su manimi? DEIMANTINIS KLUBAS https://www.tinklinismarketingas.lt/deimantinisklubas 💎


🙏 Asmeninė 1 valandos konsultacija https://www.tinklinismarketingas.lt/clients 🙏

17 peržiūrų0 komentarų

Comments


bottom of page